Thursday 20 September 2012

    Ini kisah aku semasa aku habis tingkatan lima. Aku telah memohon tawaran ke Giatmara Ipoh Barat dan aku telah diterima sebagai pelajar Giatmara. Pada 3 Januari 2012 aku memasuki ke Giatmara. Aku telah memilih bidang komputer kerana aku suka bermain 'game'. Pada minggu pertama aku mendengar orentasi.

Aku telah berkenal ramai sahabat seperti Faris,Arif,Syahir,Syed,Adib,Epoi dan ramai lagi. Pada minggu itu jugak kami telah diagihkan kelas. Pada mulanya, aku dimasukan ke kelas B. Tetapi pada hari last orentasi cikgu memindahkan aku ke kalas A. 


Pada minggu kedua, kami memasuki kelas. Pada masa itu aku seorang  pendiam, penakut dan seorang yang kecil. Dari Kelas ini aku mula berkenal dengan mereka dengan lebih teperinci. Dalam kelas ini  tedapat 12

lelaki dan 8 perempuan. Yang lelaki ialah Arif, Faris,Epoi,Shahir,Syed,Zuhaili,Nazreen,Zarul,Azfa,Zulasyraf,Bulat

dan perempuan, Aida,Azrina,Fariha,Syafiqah,Nadirah,Fazliana,Yusril dan Farhana.


Kami belajar tentang komputer...... Sama Seperti aku belajhar kat KMPK dalam bidang sains komputer.....

Aku harap aku akan bleh terus membawa sains komputer kat KMPK seperti kat Giatmara....


ASSALAMUALAIKUM.

  

    



No comments:

Post a Comment